čtvrtek 20. října 2016

Rtěnka v tužce na rty - Rose Délicat Avril - Nuspring.cz

Dnes tu mám pro vás ještě jeden článek. Ano zase recenze, ale tentokrát na rtěnku v tužce AVRIL, která je z e-shopu NUSPRING.CZ se kterým spolupracuji.



O Nuspring: 
 Na český trh jsme vstoupili v roce 2010, ale zdravý životní styl je naší vášní celý život. Vyzkoušeli jsme řadu kosmetiky, která slibovala zázraky. Testovali jsme čistě rostlinné produkty, kosmetiku z laboratoří i to, co doporučují odborníci. NuSpring vznikl proto, abychom s vámi mohli sdílet to nejlepší, co jsme objevili.


Měla jsem možnost si vybrat nějakou rtěnku od značky AVRIL, vybrala jsem si takovou staro růžovou v odstínu ROSE DELICAT - rtěnka je přírodní!

Tato rtěnka v tužce je moje první rtěnka v tužce. Myslel jsem si, že bude vysušovat rty, ale naopak je vyživuje a hydratuje.Strašně mě překvapila, protože je krásně staro růžově a rtům dodá krásnou jemnou barvičku. Rtěnka je pro mě ideální, protože nenosím úplně tmavě červené ale naopak takové světloučké, které ty rty oživí. Navíc je tato rtěnka i matná! Vůbec rty nevysušuje, takže za mě super!
Co tedy od rtěnky očekávat? :
  • jemná a měkká textura
  • matný efekt
  • intenzivní barva a velmi jednoduchá aplikace
  • dodává rtům výživu a hydrataci
  • obsahuje bambucké máslo a jojobový olej
Tuto rtěnku v tužce koupíte za pouhých 139 Kč > TADY



 Líbí se vám rtěnka v tužce?

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)