neděle 10. září 2017

Milani Rtěnka Pretty natural, Sleek Paleta očních stínů A New Day

♥Ahoj všichni!
Už nějakou dobu mám doma produkty z e-shopu Lilibela.cz
Produkty bych Vám chtěla představit a napsat, jak jsem s nimi spokojená. Tak čtěte dál! ;-)

Milani Rtěnka Pretty natural
Měla jsem tu možnost si vybrat dvě věci dle vlastního výběru. Hned mi do oka padla tahle rtěnka Milani Natural. Já rtěnky nosím hodně často a strašně se mi líbila ta barvička! ;-)
Řekla jsem si, proč jí nezkusit? Jak mi balíček přišel, hned jsem zkoumala rtěnku a zkoušela ji a musím říct, že má strašně krásnou barvičku. Není moc výrazná. Dodá rtům tu krásnou barvičku a efekt! Navíc rtěnka strašně krásně voní! Konkrétněji mě to připomíná vůni melounu. Meloun miluji, tak jsem byla opravdu nadšená. Rtěnka vůbec nevysušuje. Rty hydratuje. Co se týče výdrže, tak vydrž cca tu hodinku. Rtěnka je s obsahem  vitamínů A,C a E, která zvláční  rty. Barvička je krásně sytá hned po první vrstvě. Rtěnka se hodí na každodenní nošení. 

Koupíte na LILIBELA.CZ za 139Kč. ❤



Sleek Paleta očních stínů A New Day
Opět. Na první pohled se mi zalíbila tahle paleta SLEEK A NEW DAY. Paletka neutrálních odstínů od teplé broskvové po jemnou zlatavou pro perfektní denní líčení! Odstíny jsou velmi pigmentované a dlouho vydrží. To je něco co mě opravdu překvapilo! 
,,Potřebujete nude líčení na víkend nebo dokonalý business make-up? Pak je tato paletka určena právě pro vás!" Odstíny jsou všechny strašně krásné, takže nedokážu říct, kterou barvu bych měla nejradši. Používám všechny odstíny! Střídám barvičky podle nálady. Stíny nepráší a jak jsem už zmiňovala jsou vysoce pigmentované. Navíc mi přijde, že cena není zase tak hrozná. Co by jste chtěli od značky SLEEK? Vyzkoušejte paletu a přesvědčte se sami! ;-)

Koupíte na LILIBELA.CZ za 279Kč. ❤


0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)